Frenchy funky

Hello! Jag en sådan person som lyssnar på allt möjligt. Men vissa perioder lyssnar jag på en viss genre mer intensivt. Förr lyssnade jag extremt mycket på så kallad fransk house. Den senaste tiden har det varit, enligt mig så kallad electrohiphop för min del. Nu har jag suttit och letat som vanligt på en av mina favoritbloggar efter fransk house inför morgondagen! So today, it's gonna be frenchy funky house.

Föresten, jag pratade ett tag om att jag skulle flytta till Stockholm, jobbar på Awesome Rags där istället. Men det blir inte så. Ändrade planer, lång historia. Göteborg, du blir inte av med mig än, mohahaha! //AJ

Nu ska jag vara duktig och städa, hejdå!
You and Me (Dancefloor) by dominicpierce
Parisbilder från 2011. Snart är jag där igen, woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0