Nu ska jag ta tag i bloggen!

Hallå hallå! Nu ska jag verkligen se till att uppdatera bloggen igen. Hösten har kommit och man tar tag i saker, och jaa...blablabla, ni förstår. Har precis käkat frukost och läst en artikel om tjej-djs i Nöjesguiden. Tjejen som har skrivit artikeln påpekar att det är alldels för lite tjejer bakom dj-båset, vet inte jag håller med om det. Känns som att klubbar bokar tjejer väldigt ofta just nu. Vet inte riktigt vad jag ville få ut av att skriva om att jag läste den artikeln, lite kallprat antar jag. 

Kan även berätta om min kväll igår som var extremt intressant. Efter förra helgen bestämde jag mig för att jag inte skulle gå ut så mycket, utan ta det väldigt lugnt en månad framåt. Iaf, kvällen igår slutade med att jag och Camilla satt och målade i mitt kök, hehe. Vilken rolig månad jag kommer att ha, får se om man lyckas, vilket jag tvekar på. Blir så fruktansvärt rastlös!

Slutpratat nu, här kommer en bild på det jag målade igår. Måste bara ge en snabb beskrivning till teckningen. För ungefär två månader sedan blev jag tagad i en bild av en kille som heter Anton Hellström. Bild nr. 1 har han målat. Så igår fick han en teckning av mig, hoho. Varsågod Anton. // AJ 

Dagens låt. Lupe Fiasco - The Show Goes On





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0