Lörday!

Jaha, igår var det lördag, jag var först hemma hos Lisa med ett gött gäng, sedan stack vi till The Queen (nostalgi), tog en öl där och sedan gick vi till Yaki-Da. Det var la si sådär, satt mest och glodde på folk och pratade med Nino om att det måste hända något roligt snart i Göteborg. Mitt i allt, så säger jag till Nino: Äh, vi skiter i det här och drar förbi båten, är så fruktansvärt nyfiken på vad det är för folk där nu när By Haart har lämnat skeppet. När vi steg in där, tittade vi på folket och kände att det inte alls var samma grej. Det var den kvällen. Nu ska jag rycka tag i mig själv, åka in till stan tillsammans med Camilla och dricka kaffe med Filip. // AJ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0