Planera, planera, planera...

Kommer snart gå in i väggen med tanke på allt som snurrar i mitt huvud! Igår var det möte tillsammans Irina Darling, Erik Londré och Anna Eriksson. Planerade min och Annas sommarklubb på båten. Återkommer om detta snart! På kvällen blev det en lång promenix med Isabelle. 

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt egentligen, skulle sätta mig ner och starta upp mitt företag, men självklart funkade inte mitt internet (allt går emot mig idag). Senare stack jag och Anna hem till Anna för att Camilla skulle fota oss inför våra projekt. Nu kom jag precis hem efter lite gött käk i staden. Om en timma ska jag in till stan för att träffa Jonatan, Yaki-Da here we come! Ska fota där ikväll för den omtalade klubben Dillas Corner! HEJDÅ! // AJ   

Mötet igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0