JC-Mingel & Styrbord & Babord

I torsdags var det full rulle! Började dagen med att spela skivor tillsammans med Jonatan på JC i Nordstan. Vi stod där på morgonen och körde på i fyra timmar, lite segt var det måste jag ju säga. Vi stod mest där och drev med varandra. Hängde lite i staden efter det. På kvällen gick jag till JC i Kompassen för att fota för NöjesguidenNöjesguiden hade styrt upp en klassisk mingelkväll, det bjöds på öl och musik under kvällen. Trevligt! Sedan blev det efterfest på Styrbord & Babord, jag och Anna lirade skivor och folk dansade som in i bänken. Vilken kväll säger jag! // AJ

The Weeknd - Rolling Stone

Bilder från JC-minglet & Styrbord & Babord


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0