Överfeeling

Tja! Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här på bloggen, jag har en liten bloggtorka känner jag. Jag kommer igång nu igen, förhoppningsvis! Idag vaknade man upp till ett jävla skitväder, men jag stack ner till stan och tog en kaffe med Linnea, sedan sprang jag iväg och köpte nya skivor och ett nytt cdcase (tappade bort hela mitt cdcase på Villafesten, klantigt.). När jag hade fixat detta var det dags att dra sig till jobbet.

Ikväll har jag och min sambo Stina ätit middag tillsammans med våra mammor, riktigt mysigt! Nu ska jag och Stina hänga lite här hemma och sedan sakta men säkert dra till Yaki-Da och testa på den nya onsdagsklubben: Överfeeling, kommer bli sköj! Kom dit! Nää, nu ska jag dra mig! // AJ

Rebecca & Fiona - Bullets (Adrian Lux & Nause Club Remix)

En bild från Villafesten

Kommentarer
Postat av: Jenna

Kan du inte lägga upp alla bilder från villa festen, har ju väntat på det!

2011-03-11 @ 14:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0