Where The Action Is

I torsdags ringde Irina Darling mig och frågade om jag kunde fota på deras stora efterfest för Where The Action Is. Självklart sa jag och som betalning får jag ett pass till festivalen, värt! 
Igår hade jag massa saker att göra, började dagen med ett möte med märket Velour. Klädmärket ska driva en blogg under sommaren på Rodeo. Jag kommer vara med och fota för bloggen ibland är tanken, kan blir riktigt bra! Återkommer med mer info kring detta. 
På kvällen stack jag till Hollywoodbutiken för att fota en liten mingelkväll som de hade styrt upp där. Senare mötte jag upp HagbergskanKino, även Axel & Per var där så de hängde med oss. Några glas vin senare blev det Nef, för jag skulle fota där. Vi var redan där klockan 00.00, men då var det inte en kotte på stället så vi gick till båten en sväng. Avslutade kvällen med att gå tillbaka till Nef för att fota, det var jag och hip hop crewet som stod och gungade till skön livemusik, forilla! // AJ

Theophilus London featuring Sara Q - Why Even Try

Bilder från gårdagen



Mer bilder kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0