The Night Out

Gårdagen gick i ett. Tog en morgonpromenad med Julia. Åkte till Linné för att ta en kaffe på Bar Italia med Rosanna. Träffade Ingrid lite senare, shoppade och strosade runt i staden. Mötte upp Anna i dj-lokalen för att öva inför vårt mixtape som vi ska göra snart. Klara med det, gick vi till Publik, käkade och planerade en massa inför vår klubb. Till sist åkte jag hem till Fanny och drack en kopp te. Japp, där försvann den dagen.

Idag ska jag till Awesome Rags för att lära mig allt i butiken, eftersom jag ska börja jobba där nu! Ska bli skitroligt, massa grymma märken och kläder kommer jag att få jobba med. Rekommenderar starkt den butiken!
Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska hem till Rosanna och käka middag på kvällen. // AJ 

Dagens låt!
Martin Solveig - The Night Out

Tog en sväng förbi Karin & Fannys klubb Mississippi förra onsdagen och klubben Dillas Corner











Kommentarer
Postat av: highersounds

du har alltid lika coola bilder.. keep it up!

2011-06-15 @ 18:23:07
URL: http://highersounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0