Fixadag!

God morgon! Idag ska det fixas en massa! Ska in till stan för att köpa palmer, badbollar och lite annat roligt till min och Annas klubb HOLIDAY! Sedan ska jag försöka kolla upp vad som har hänt med min kamera, är rädd för att den har slutat fungera. Och sist men inte minst ska vi till banken för att lösa lite grejer. Vad som händer resten av dagen får vi se. Föresten, HOLIDAY har blivit inbjuda till Nöjesguidens stora event SOMMARFESTEN för att representera Göteborgs bästa sommarklubbar! // AJ

Conner Youngblood - Girl Hair

Caribou - Sun (Pyramid Remix)


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis, vad kul med Nöjesguiden! Och hoppas din kamera kryar på sig en massa.

2011-06-07 @ 15:09:12
Postat av: gaia

Grymt! och jag hoppas jag med att din kamera reparerar sig.

kram

2011-06-07 @ 18:08:44
URL: http://gaiaetc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0