Bad Update!

Det har varit riktigt dåligt med uppdatering de senaste dagarna! My bad! Ska köra igång nu igen när det finns lite mer tid. Jag har de senaste dagarna varit på min kusin studentmottagning, spelat skivor på Jazzhuset och Andra Långdagen, planerat klubben HOLIDAY och hängt massa i solen.

Klubben HOLIDAY kommer bli så fruktansvärt bra! Premiären är nästa torsdag, den 9/6 och du får bara inte missa! // AJ

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL EVENTET PÅ FACBOOK OCH ATTENDA!

Planschen för klubben!
Foto: Love Sivik
Text: Pontus Bengtsson

Kommentarer
Postat av: Victor

Grym update skulle jag vilja säga! Snälla Angelique, skulle jag kunna få det här fotot i större upplösning som referens? Jag vill teckna det här! Ditt uttryck samt stil är chic!

2011-06-05 @ 15:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0