Tatuering

På tal om tatueringar, så har jag blivit väldigt sugen på att göra en själv. Många av mina vänner har börjat tatuera sig, och har verkligen börjat gilla det! Dock vet jag inte vad jag ska göra, vart den ska sitta och när jag vill/kan göra det. Typiska tatueringsproblem...jaja.  

Igår hade jag en helkväll ute i staden, började på Kino, svängde förbi båten, sedan rusade jag iväg till Jazzhuset för att lira skivor, och sist hamnade jag på Yaki-Da. Trillade hem 05.30, och måste säga att kvällen igår var riktigt lyckad! Eftersom jag var hemma så sent, har jag sovit bort halva dagen idag, vart på bio med min lillebror och tagit det lugnt här hemma under kvällen. Nu ska jag sova, hejdå & sov gott // AJ

I Break Horses - Winter Beats


Kommentarer
Postat av: victoria

Waah vad fin! Ha en underbar kväll vännen.

2011-08-03 @ 23:27:22
URL: http://victoriajacob.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0