Bibio

Jäklar vilken bra helg det har varit, fredagen spelade jag en del på båten. Igår fyllde jag år, började kvällen hemma hos mig, sedan stack vi hem till Stina som hade drinkkväll. Stina fyller 20 år idag, grattis! Efter en riktig trevlig stund hos Stina stack vi till båten. Lirade skivor och hade så fruktansvärt roligt! Bilder från helgen kommer upp imorgon. Har legat lite lågt med kameran, så Irina fick sköta mitt jobb igår.

Nu en liten kvällslåt att lyssna på. Nu är det knappt en vecka kvar till P3 Guld, ja! Imorgon kommer jag inte kunna jobba för jag har lyckats tappa rösten helt och hållet. Jag bara piper när jag pratar... // AJ 

Bibio- Lovers' Carvings



Foto: Camilla Rudholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0