Lemaitre

Tjo där! Igår kväll var jag ute och tog en lång promenad med Viktor, sedan gick jag över till min nya granne Martin en sväng. Rolig kväll! Viktor introducerade ett band som består av två killar från Oslo, de kallar sig själva för Lemaitre. Good shit! Deras musik påminner om Daft PunkJustice och Röyksopp

Kan passa på att berätta vad jag ska hitta på ikväll, ska möta upp Julia och sedan gå hem till Paul-Geogre (PG) och Isac, lite gött häng ska det bli där ikväll! 
Här kommer två låtar från dem och lite bilder på fräcka bilar, tagna i Paris. // AJ

Lemaitre - Nishio 

Lemaitre - Blue Shift




Kommentarer
Postat av: e

love you blog.

2011-02-09 @ 20:28:44
URL: http://www.nojesmix.com/elinpersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0