Helt slut

Goder afton! Nu är jag helt slut i hela kroppen efter en hård vecka. Nu får jag ta och varva ner känner jag. Igår var jag iaf på inflyttningsfest hos min vän Olga. Sedan drog ett stort gäng iväg till båten och roade oss. Avslutade kvällen på Yaki Da med allsång uppe i kaffebaren, ett minne för livet blev det!

Kan berätta om min "spännande" dag om ni vill höra det. Åkte in till stan och träffade min nyfunna vän Anna. Vi planerade en massa saker som kommer att hända nu under våren och sommaren. Håll utkik för AA och Holiday! Nu ikväll har jag tagit en promenix tillsammans med Isabelle, och nu ligger jag här i min säng helt slut. Imorgon är det måndag, woho - not...// AJ

Det kommer bilder från helgen imorgon!


The Limousines - Internet Killed The Video Star (Kids At The Bar Remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0