Flytta hemifrån!

God morgon! Idag är det fredag, och snart flyttar jag och den här vackra människan som är på bilden nedanför hemifrån till vackra Linné, like på den!

Jaja, igår kväll var jag på båten tidigt och övade lite djsaker, hade sagt till mig själv att jag inte skulle åka hem sent, men det slutade inte så. Idag har jag tänkt att åka ner till stan och fixa lite saker, sedan fota en tjej för tidningen Semaine. Kvällens planer ser ut såhär: Först sticka till klubben Munhålan och lira plattor mellan 22.30-23.30. När jag är klar där ska jag springa iväg till båten och spela mellan 01.00-02.00, KOMMER BLI GRYMT! Sedan får vi se vart kvällen tar mig, lala...// AJ

Bon Iver--Re: Stacks (Tomas Barfod Remix)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0