Dj-time på fredag!

På fredag ska jag dja på två olika klubbar, först på klubben Munhålan och sedan blir det att springa iväg till båten för att köra på klubben Girls Are Wierd. Tänkte att jag skulle visa er här på bloggen mina topp tio favoritlåtar. Dessa kan ni räkna med att jag kommer att spela på båda klubbarna! // AJ 

Nicki Minaj - Moment For Life (Monsieur Adi Remix) (Edit) 

Jai Paul - BTSTU

SHOW ME THE NIGHT (So Many Nights edit)

Demon vs Heartbreaker - You Are My High

Alex Gopher - Handguns (Dada Life Remix)

Rebecca & Fiona - Bullets (Club Edit)

Kylie Minogue - Get Outta My Way (Beataucue Remix)

Two Door Cinema Club-What You Know (LightsoverLA club remix)

Stars 4-Ever - Robyn

The Bloody Beetroots - Dimmakmmunication

Gillar ni alla dessa låtar så är det bara att komma och dansa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hitta din logg i dag genom facebook, brukar aldrig kolla några bloggar. men iaf. Du har sjukt bra musik smak.

2011-02-10 @ 10:32:09
Postat av: Angelique

hallå Sandra! Vad roligt att höra, kom till styrbord & babord imorgon och dansa till min musik vettja! Ha det fint!

2011-02-10 @ 17:27:53
URL: http://angeliquejohner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0