Stan med lillebror

Hallå! Började kvällen med att äta hos familjen Jiseborn. Drog mig senare in mot staden för att träffa Fanny Patriksson över en kaffe. När kaffet var slut mötte jag upp Ingrid. Vi började på båten, tog några öl och dansade! Mycket folk och bra musik spelades. Det var musik man bara kan bli glad av, riktiga gamla godingar hördes genom högtalarna. Glada i hattarna gick vi vidare till Yaki-Da och där skrattade vi hela kvällen åt allt och inget. Promenerade hem klockan 03.00 med ipoden i högsta grad och somnade som en stock när jag väl var hemma.
Nu blir det stan med min lillebror Pontus, ska köpa kläder åt honom! Bilder från gårdagen kommer senare idag, håll utkik! // AJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0