Jag ljög

Kom precis hem från en kväll på Kino tillsammans med ett härligt gäng. Vi firade Anna som fyllde 24 år för fem minuter sedan. GRATTIS I EFTERSKOTT! Idag har jag hängt i staden, satt tillsammans med ett gäng i Kungsparken och njöt av solen ett bra tag.

Igår träffade jag först Ingrid vid kanalen, mötte senare upp Anna och sist träffade jag den fantastiska Jonatan som jag inte har träffat på svinlänge! Vi tog en öl på Kino, svängde sedan förbi gänget som bor på Olivedalsgatan 11. Där bjöds det på öl och massor av mat. Kvällen slutade med att jag och Jonatan somnade hemma hos Hagakillarna. Nu blir det bilder från ikväll. Bilderna från I Blame Coco kommer upp imorgon istället, ljög om att de skulle komma upp redan ikväll. My bad! Nu ska jag sova. Sov gott! // AJ  




Kommentarer
Postat av: Sonicnurse

såg ut som att vi hade väldigt roligt...

haha!

2011-04-26 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0