David & Love

Jag hade planerat att tisdagen skulle se ut såhär: Dricka smoothie hos Camilla och sedan träna på kvällen. Blev ingen smoothie och tränade halvt. Istället låg jag hemma hos Camilla i solen ett tag, åkte hem lite senare och käkade. Cyklade bort till Love och David i Haga. Lyssnade på deras nya låtar - helt fantastiska! När vi hade gjort det tog vi oss bort till ett ställe vid Masthuggskyrkan, man såg ut över en stor del av Göteborg, himla fint! Ikväll har jag tagit en lång promenad tillsammans med Isabelle och sedan gick jag hem till Fanny för en kopp te. Imorgon under dagen ska jag träffa Ingrid, och lite senare blir det en kaffe vid kanalen med Jonathan.

Föresten, på torsdag är det ju Skärtorsdag vilket betyder att många går ut och har roligt i staden. Självklart blir det en grym kväll på båten med Jens Lekman på plats. Tycker verkligen att man ska gå dit, för det är alltid roligt där! Är man inte sugen på att gå till båten och inte tycker om Jens Lekman, då kommer det att finnas en klubb på Nef som heter Kröka eller Dödet är la bara att gå dit för man vill ju inte dö redan nu. // AJ

Kvällens låt
Airplanes by Local Natives










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0