...

Satt precis och läste igenom min blogg, och fick en känsla av att jag ville spy på min text. Varje gång jag börjar med ett inlägg tänker jag: Vad fan ska jag skriva om idag och hur ska jag börja? Slutar alltid med att jag mest skriver vardagsgrejer. Allt låter så grymt hit och dit. Jag skriver inte att något är grymt om det verkligen inte är det! Jag är en helt vanlig tjej som har mina dåliga och bra dagar som alla andra har. Det här är mitt tredje inlägg för ikväll (uttråkad), ville egenligen gå ut ikväll men jag orkar inte ens sätta min fot utanför dörren. Nu kommer Camilla förbi en sväng iaf och gör mig sällskap, tack Camilla! Mycket snack blev det nu, men var bara tvungen att skriva av mig lite...// AJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0