Den där förbaskade båten sjönk nästan...

Haha, kan inte sluta skratta när jag tänker på vad som hände igår kväll. Började ju min kväll igår hemma hos Fanny med lite andra vänner. Vi drack vin, hade intressanta konversationer och skrattade fruktansvärt mycket. Blev sedan tvungen att dra mig in till den där båten. Stod där mest och kollade på folk, orkade inte prata med någon kände jag, hade ingen energi i kroppen...Men iaf, när jag står mitt uppe i en konversation ser jag att alla bara springer mot utgången och båten verkligen tippar! KAOS! Brandkåren och polisen dyker upp, och alla människor står och fotar denna episka kväll. Vi sänkte båten (lite stolt över det). Idag har jag suttit vid kanalen med Ingrid och strosat runt med henne. Ikväll blir det att gå till Slottsskogen där några vänner sitter, sedan ska jag dra förbi Smaka tillsammans med Ingrid. Får se hur denna kvällen slutar. Tredje kvällen man går ut, hur orkar jag? // AJ

En fin kvällslåt med fantastiska The National

The National - Exile Vilify






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0