Baketime & Not In Love

Hallå i solen! Vaknade upp klockan 09.15, käkade frukost, satte på mig kläder och cyklade iväg till Camilla för att ta en morgonpromenad. Kom hem, började baka minimuffins med Center i, mumma! Nu ska jag göra mig iordning för att dra mig ner till stan, ska möta Greta och Camilla för en kaffe i solen. Idag ska jag fira två stycken, min pappa och min vän Isabelle. Ska börja kvällen med middag hemma hos min far och sedan möta upp Isabelle och några andra i Linné för ett glas vin. Juste, tänkte även berätta att det har blivit lite strul, så jag ska inte spela på fredag på Styrbord. Det blir den 30.e april istället! // AJ

Crystal Castles - Not In Love (Feat Robert Smith)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0