Torsdag

Vet inte vad jag ska skriva just nu. Vad gör jag? Sitter vid datorn och håller som vanligt på med bilder. Funderar över saker och ting. Vad ska jag göra ikväll? Antagligen bara vara hemma, kanske ta en promenad? Hmm...kollar runt på olika bloggar, lyssnar på Robyns nya skiva. Igår var jag på båten, jag hade en riktigt bra kväll. Stod och tjötade med en väldigt intressant person igår. Vi pratade på om kommunikation mellan människor, väldigt spännande! Idag har jag hängt med Isabelle, jobbat, Nicholas tittade förbi Söderläge och nu sitter jag här på en stol i mitt kök. Imorgon blir det jobb, köpa papper så att jag kan sätta igång med mina prover, fika med Rasmus, fota på Where The Wild Things Are, och sist fota på båten. Hejdå! // AJ 





Kommentarer
Postat av: Linnet

Fantastiska du. Bilderna är galna.

Du är MAKALÖÖST BRAAA, igen, igen igen igen.



Och du.

TACK för orden på bloggen. Jag ÄLSKAR att du gillar min logga! :) hehe.

2010-09-10 @ 00:49:57
URL: http://linneasundemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0