Tiden springer

Hej där! Sitter i mitt rum, det är söndag och helgen är över. I fredags var jag bara hemma med Pontus och arbetade på mina arbetsprover inför Miami Ad School, shit det är snart! Skönt med en lugn fredag eftersom det blev en helkväll i torsdags, Weekdaykväll, Café Berlin och sist Svanen. Skoj, skoj, skoj! Lördagen: Började med en god frukost på Biscuit med Fanny, senare gick jag på stan med Rosanna. Kvällen: Kino och fota på den förbaskade båten. Söndagen har sett ut såhär: Brunch på Soho, den var en besvikelse måste jag ju säga. Rekommenderar den inte! Satt där med Karolin (som äntligen har kommit hem från Österrike!), Rosanna och Isabelle. Extremt trevligt! Det var min helg det! Nu ska jag sitta och välja ut bilder inför min vernissage som jag ska ha den 8:e oktober på Publiks innergård, eventet Tur & Retur bjuder på fler trevligheter, kom dit! // AJ












Kommentarer
Postat av: Ida

vart någon stans är bild nr. 5 tagen??? ser ut att vara ett mysigt ställe:)

2010-09-28 @ 10:05:03
Postat av: Angelique

Hej! Stället heter Café Berlin och ligger i Vasa, nära Vasaplatsen, ha det fint!

2010-09-28 @ 23:04:49
URL: http://angeliquejohner.blogg.se/
Postat av: Lisa

Otroligt snyggt läppstift på första bilden. Om du får reda på vilket det är får du gärna säga till :)

2010-10-07 @ 20:31:23
URL: http://lisacatlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0