Prover och lite annat

Goder afton gott folk! Låt mig berätta min dag för er:
1. Jobba mellan 11.00-18.00, Fanny var förbi, jag jobbade även lite med mina prover.
2. Fika på Sense 18.30
3. Springa till bussen 20:21
4. Träffa två vänner på min gamla lågstadieskola 21:38.
5. Nu: Lyssna på ett av mina favoritband, Bon Iver samt prata med personer på facebookchatten. 
6. Hejdå. // AJ

Stina

Ett liten tjuvtitt av mina bilder till vernissagen.

Lite påbörjade saker till mina prover för Miami Ad School
 


Kommentarer
Postat av: camilla

ååh stina har de byxorna...jag testade de, men tyvärr satt de inte så fint på mig!

2010-09-15 @ 10:00:22
URL: http://camillarudholm.blogg.se/
Postat av: Elisa

Haha, varsågod! Jo, allt är toppen med mig, jag drar till Kreta imorgon så man kan ju säga att det är underbart! ja, det var ju längesedan vi sågs sist! Allt bra med dig också? Ska du verkligen utbilda dig utomlands? Tufft! Jag gillar verkligen din blogg och dina bilder också, jättefina! Ha det fint!

2010-09-15 @ 13:12:48
URL: http://elysande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0