Nu är det helg

Sitter här på jobbet och lyssnar på Håkans nya låt, vad mysigt man kan ha det på sitt jobb. Igår kväll var jag på invigningsfesten för Café Berlin, det var extremt mycket folk. Jag kunde inte få ett grepp om känslan som låg i luften, stod mest där mitt i smeten och tittade på allt folk. Nöjda med det stället, och jag, Camilla, Pontus och Markus gick vidare bort till ett ställe som heter Svea, konstigt val. Lite senare kom Elin och Christopher dit och tog sig en öl. Riktigt trevlig kväll med mycket prat! 

Ikväll blir det middag hos Lisa först, 25-årskalas på Villa Medici och sist fota på båten. Det är en ny klubb där ikväll, den heter Triangel, dödselectro. Kan bli skoj! // AJ

Bilder tagna av Camilla, redigering: Moi.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0