Nostalgi

Jösses vad kallt det är ute nu, värmen försvann på en sekund känns det som! Kom hem för ett litet tag sedan från Rosanna, har käkat middag där ikväll tillsammans med Karolin och Isabelle, åt massa god mat och tjötade på som tjejer kan göra. Kan berätta lite om min morgondag, den ser ut såhär: Jobb klockan 11.00, klipptid 16.00 (imorgon blir håret kort), äta middag tillsammans med familjen min och sist blir det utgång i staden. Kulturnatta sätter igång imorgon om jag inte har helt fel? Det kommer inte upp särskilt mycket nya bilder just nu, ligger lite lågt med kameran nu. Så då bjuder jag på lite Parisbilder, saknar den staden väldigt mycket just nu! Vill åka dit nu! Hej svejs och sov gott! // AJ



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig på att ta porträtt Angelique! Hoppas att du mår bra! Kram Lisa

2010-10-04 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0