Lycklig!

My day: Jobb, Fanny och Anton tittade förbi hos mig på Söderläge. Alltid trevligt med besök! Slutade klockan 18:00, stängde ner och cyklade hem för att käka. En timma senare stack jag iväg för att möta Gaia, Linnea och Love för en fotosession vid gamla SVT-huset. Det blev flera grymma bilder, nu sitter jag och redigerar för fullt! Imorgon blir det jobb igen, matlagning till min mor som fyller år och kanske kommer att avsluta dagen med en sväng förbi båten. Här har ni några resultat av kvällens bilder, kommer fler! Skriv gärna en kommentar vad ni tycker. // AJ









Kommentarer
Postat av: Elke

I love!love!love!

The pictures are so dreamy, telling little stories

Well done, Angelique!

Can't wait to see more

x

2010-09-08 @ 08:48:17
Postat av: Elisa

galet snygga! älskar hennes ögonbryn på bild 4 och 5. super! du är riktigt duktig på det där med foto Angelique!

2010-09-08 @ 14:16:37
URL: http://elysande.blogg.se/
Postat av: rickard

här är så mycket magi att hjärtat nästan stannar:) Nästa gång vill jag följa med. Dock är jag bara i Göteborg på helger och då jobbar jag ofta för fullt:S Men säg till i alla fall :)



- Rickard

2010-09-12 @ 03:00:16
URL: http://www.therickardnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0