Lyckans väg

Fredagen var jag ju som sagt först hos Lisa och käkade middag, lite senare blev det Eriks kalas, och sist blev det fotande på båten. Rolig kväll blev det allt! Villa Medici var en riktigt härlig lokal, biljardbord fanns på plats, liten bar, dansgolv, band och bra musik! Lördagen blev en fika på Da Matteo med Garsbo, träffade Love och Johan en snabbis. Diskuterade valet. Kvällen igår blev det en middag hos min far, blåmusslor - gott! Sedan en sväng förbi Kings Head och Kino med tjejerna. Idag har jag röstat, vart på stan med Rosanna och Love, shoppat och snart kommer Camilla hem till mig och ska kolla på film. Det blir nog även en fotosession utomhus. God kväll // AJ 











Mer bilder kommer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0