Hösttrött

Gud vad jag är trött nu för tiden, vet inte vad det är med mig, vill bara sova hela tiden! Vill bara ligga kvar i min säng, titta på en massa film och bara vila. Antagligen är det pga att hösten är här, det börjar bli kyligt och det är mörkt ute. Idag har jag jobbat hela dagen, efter en lång arbetsdag cyklade jag hem till Greta för att hon fyllde 20 år. Vi åt en god middag och en efterrätt på det hela. Är fortfarande mätt efter allt mat jag proppade i mig. Imorgon ska jag äta lunch med en jätteduktig fotograf som heter David Márquez, jobba och gå på 75-års kalas hos min farmor. Det var min morgondag det.

Saknar Paris


Kommentarer
Postat av: Lina

DU FÅR KOMMA HIT DÅ :)

2010-10-01 @ 19:34:09
URL: http://linadolfsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0