Fotosession en tisdag

Jäklar vad det är kallt ute nu på kvällarna, var iväg ikväll och fotade med Camilla på min gamla lågstadieskola. Nu ligger man under täcket i sängen, värmer sig och lyssnar på Sigur Ros. Sängen kan verkligen vara det bästa som finns ibland! Idag har man tagit en härlig höstpromenad ute i naturen med Garsbo. Rusade senare iväg till jobbet. Har blivit en riktig tidsoptimist senaste tiden, inte bra! Slutade som vanligt klockan 18.00, tiden gick väldigt fort på jobbet idag, fick två trevliga besök, både Rosanna och Fanny tittade förbi mig. Japp, det var min dag det! Nu ser jag fram emot torsdag då det är Weekdaykalas! Alltid lika skoj! // AJ










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0