En gammal vän

Idag är det torsdag, det är kväll och jag sitter hemma. Vill hitta på något roligt, men jag är trött, har dåligt med pengar och ska jobba imorgon, tråkigt! Passar bra med ett citat från min mor, man kan inte alltid roligt. Antar att hon har rätt på något sätt och vis. Igår kväll var jag iaf på båten som vanligt och fotade, trevlig kväll hade jag minsann. Idag har jag jobbat på Söderläge, Fanny var förbi en stund, och efter jobbet stack jag ner till stan för att träffa min gamla vän Rasmus. Fin dag. Vad ska jag göra nu? Vet inte. Ni får gärna kommentera på bloggen, det är alltid lika roligt att läsa! Kom igen, det blir kul! // AJ  









Kommentarer
Postat av: gaia

det stämmer precis det din mor sa, man kan inte alltid ha kul. vet själv hur det är. rastlösheten! :) hihi..

du har en fin blogg&tar fina bilder.

2010-09-03 @ 12:27:01
URL: http://gaiaetc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0