Vilodagen

Jag diskuterade med herr Nicholas förut på skype om att söndagar är nog den bästa dagen på hela veckan. Alla är lediga, eller dem flesta iaf. Det känns som att det är en dag då man gör mysiga saker. Kanske ses över en brunch, tar en lång promenad i en skog, eller bara ligger hemma i sängen och kollar på flera filmer. Slutpratat om det. Igår blev det fotande som sagt, och avslutade kvällen på Yaki Da. Cred till personerna som styrde upp gårdagens kväll, riktigt go känsla susade när man stod på uteservering. Min dag idag: Har legat i sängen i flera timmar, gått en liten promenad med min mor, och ikväll blir det film. Bra dag! // AJ 

Åh, jag kanske måste laga min kamera, fokusen är inte med hela tiden. Crap! 






Sista bilden tagen av Nicholas Düfke   
Edit: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0