Vackra Göteborg

Hade precis skrivit en jättelång text, riktigt flummig. Sedan raderade jag allt, kände att jag hade försökt att skriva en liten rolig text, insåg att den inte var det och raderade allt. Igår tog jag ledigt från jobbet, tog en kaffe med Fanny, strosade sedan runt i min ensamhet på stan med musik i öronen, hälsade på lite olika vänner på deras arbetsplatser. Blev ett spontant glas vin på Bliss, med Rosanna, Karro och Garsbo. Mötte senare upp Pontus för att handla mat, det blev en riktigt grym middag hemma hos honom och avslutade kvällen med Toy Story 3.
Ikväll blir det att fota på...tänker inte skriva det, för alla vet redan. Sedan kanske man hamnar på den nya klubben Porten, who knows? // AJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0