Kasban - Sms

Bandet Kasban har en låt som heter Sms, den är riktigt bra! Lyssna på den på Spotify säger jag bara! Nu sitter jag i mitt kök och väntar på att Camilla ska komma hit och tjöta lite med mig. Kom hem för en liten stund sedan från att ha varit hemma hos Rosanna med David, Love och Johan. Käkade lite god middag, lyssnade på lite musik och njöt av sommarkvällen tillsammans. Eftersom att det har varit en fantastisk sommardag, hängde jag, Rosanna, Camilla, Esmeralda och Greta i Slottsskogen, riktigt fint var det! Senare tog jag och Rosanna en cykeltur bort till Majorna och fikade på ett café, kommer inte ihåg namnet på stället, men det ligger ungefär vid Stigbergstorget, något på Z tror jag att det var...Imorgon blir det jobb och kanske bingo på Kontiki på kvällen! Hejdå! // AJ









Kommentarer
Postat av: Esmeralda Vidfar

ZENIT! Älskar det

2010-06-01 @ 09:37:21
Postat av: angelique

juste det! så mysigt ställe!

2010-06-01 @ 09:50:13
URL: http://angeliquejohner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0