Rör ej!

Uppdatering...
Lägenheten som jag och Rosanna kollade på blev ingen hit, så det blir att kolla vidare.
Igår blev det en sista mottagning hemma hos min fina vän Anna, samt en runda på Nef, klubben The Eye hade sin avslutningsfest där igår, och sist men inte minst så hamnade jag och Camilla på den förbannande båten!
Idag ska jag träffa en grym person som har kommit hem från Rom, hon har varit borta i nästan tre månader så det ska bli riktigt roligt att få se henne igen! Ikväll blir det trädgårdskalas hos Anders! // AJ













Kommentarer
Postat av: Rickard

GRYMMA bilder! Fan, den dör förbannade båten ja, men här i Malmö vill jag lova att jag saknar den där jävla båten:D

2010-06-12 @ 19:06:21
URL: http://www.therickardnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0