Lugnhelg!

Nu är det spöktimme och jag sitter hemma i soffan och tar det lugnt med datorn i knät. Har facebook uppe, trycker på homeknappen lite för mycket för att se om det dyker upp någon ny notification och lyssnar på lite Moto Boy. Kände att min kropp behövde en helg då man bara är hemma och myser. Igår kväll kom Love hit, vi käkade en jäkla massa godis och babblade på i timmar, senare kom David och Rosanna förbi och gjorde oss sällskap. Klockan sent stack de hem och jag somnade härligt i min säng på vinden. Vaknade upp vid tio för att sedan cykla bort till Söderläge. Efter jobbet stack jag hem, och nu ikväll har jag varit hurtig och kollat på en film med min mamma. Funderar på att vara lite tjejig nu och kolla på Gossip Girl. Oj, det blev väldigt mycket tråkig text nu...//AJ

En gång i tiden var vi fyra




Foto: Greta Wilandh
Taget: 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0