Nu kanske man ska blogga lite

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev här på bloggen, jag är en liten periodare av mig. Kan tycka att något är skitroligt ett tag, men sedan tröttnar jag och lägger det på is. Nu tänkte jag att jag skulle skriva lite iaf. Igår morse kom jag hem ifrån Mollösund, började jobba 14:30, på kvällen stack jag iväg till Slottskogen och mötte upp några vänner som satt där och hängde med vin, kakor och filtar. Gemytlig stämning! Nöjda med vår vistelse på gräsmattan i Slottskogen promenerade vi bort till Kino, jag stack iväg till båten för att jag skulle fota, senare kom resten av gänget och hängde där! Lyckad kväll! // AJ 

Bilder från Mollösund och gårdagen















Kommentarer
Postat av: alexandra

den åttonde bilden är så himla fin. hela din blogg är fin!

2010-08-06 @ 19:49:08
URL: http://www.voulang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0