Blå Ögon

Hallå! Just nu sitter jag här i min ensamhet på jobbet och funderar över saker och ting. Nu för tiden går jag runt och tänker på vad jag ska börja plugga nästa höst, det är tag tills dess men tiden den springer iväg! Ena stunden lutar det åt Lund, sedan blir jag sugen på att plugga i Hamburg eller i New York. Eller kanske Stockholm? Jag vet iaf att jag vill plugga någon typ av reklamlinje med mycket fokus på fotografi. Det är så mycket man vill göra här i livet, men det krävs tid och pengar. Nu babblar jag bara på här om en massa ointressanta saker. Ikväll blir det middag med Fanny på stan, sedan kanske en sväng förbi båten som vanligt. Har börjat fota som vimmelfotograf där nu också, ni kan ju kolla på bilderna på deras hemsida och se om ni är med på någon bild eller två! //AJ http://www.styrbordbabord.se/galleri/17 



Johan Jonasson
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0