Le boat

Le boat...Igår höll jag till på Styrbord Babord för att jag var tvungen att jobba i garderoben. Innan jag trillade in klockan 23:00 så hängde jag lite med Madlen och Camilla över ett glas. Madlen och Camilla är bra tjejer tycker jag. Såhär, ni vet snälla och så. Tillbaks till Styrbord, där stod jag mellan 23:00-04:30 med Fani, hon är också en trevlig tjej! Timmarna gick riktigt långsamt igår kände jag, men lite dricks blev det iaf under kvällen, nästan 200 kr var, woho! Ikväll blir det inget jobbande från min sida, jag ska ha roligt är min plan! Vi får se hur kvällen blir helt enkelt, peace! // AJ

Här kommer ett litet bildspel med bilder från gårdagen, jag har blivit en liten nörd de senaste dagarna med att designa min blogg. Så jag testar på lite alla möjliga effekter, detta fula lilla bildspel en av de saker jag testar på, hoho!


Kommentarer
Postat av: typjag.

ILIKE

2010-02-19 @ 16:53:32
URL: http://esmeralda.vidfar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0