I love fridays

Fredag, dagen började med att jag stack iväg till Lena för att hon skulle sminka mig inför en liten plåtning. När plåtningen var klar stack jag iväg och träffade Fanny, vi tog en liten kaffe på Le Pain Francais. Sedan sprang jag iväg för att träffa Sebastian på staden. Vi gick runt i en massa klädaffärer, för jag var på jakt efter ett nytt plagg.
Plötsligt blev det kväll och vi åkte hem till mig, där drack vi lite tillsammans med Camilla och Viktor. Vid elvatiden på kvällen gick vi in genom dörrarna till Trädgår'n där Nöjesguiden hade anordnat en fest. En lyckad kväll var det igår tycker jag verkligen! Nu är det lördag och jag är bara hemma ikväll och möglar. // AJ



"Modell": Jag
 Foto: Magnus Egger


Kommentarer
Postat av: Martin

FINT!

Du får jättegärna hjälpa mig och stå modell någon gång!

Ifall du skulle ha lust.

Hare bra!

2010-02-21 @ 22:42:38
URL: http://martinrorberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0