Mitt rum.En mugg. Esmeralda.

Hej, här kommer en uppdatering! Vaknade upp och åt en god frukost, frukost kan vara det bästa ibland. Ni som också tycker det borde besöka Biscuit i Haga, de har en fantastisk god frukost för 65 kr. Klar med frukosten, gjorde jag mig iordning och stack ner till Da Matteo för att träffa Esmeralda som jag inte har gjort på år och dar. Tog en mysig kaffe i solen och tjötade på. Sedan, work, work, work. Nu? Väntar in tiden för åka att iväg och träffa min fina vän Love, ikväll blir det nämligen godis och filmen Where the wild things are. Har någon sett den? // AJ

Lite bilder från dagen...

My room

En mugg.

Esmeralda


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, jag gillar verkligen ditt rum! Och filmen, Where the wild things are, så fin.

Låter som att ni kommer ha en klockren afton.

Kram!

2010-08-31 @ 22:11:15
URL: http://linneasundemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0