Porterbryggan

Dagen igår spelades upp såhär: Vaknade upp 09:30 av mobilens väckarklocka, cyklade till Baronens glass i Linné, ska jobba lite extra några dagar är det tänkt. Så extremt god glass är det där, lakritssmaken säger jag bara! Klockan 17:00 rusade jag hem, gjorde mig iordning, sedan kom lite vänner hit och hängde på min altan. När klockan blev mycket åkte vi in till stan och tog ett glas på båten, och avslutade kvällen på klubben Porterbryggan. Ska dit ikväll igen, för jag måste fota för klubben som jag även gjorde igår. Det kommer upp en massa bilder imorgon kväll! Miike snow dj-set spelar ikväll, här kommer två favoriter! // AJ  


In Search Of - Miike Snow by soundslikesaha


Miike Snow - Burial by Secret Hipster

Kommentarer
Postat av: Rickard

Ångrar nästan att jag kikade in i dag. Bilderna ge rmig ångset över vad jag missar när jag bor i Malmö:P och vad jag missade när jag sket i Porterbryggan:P Helvete:P

2010-08-21 @ 21:32:45
URL: http://www.therickardnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0