Högvarv

Just nu gått mitt huvud på högvarv, funderar extremt mycket inför hösten och våren som kommer! Vill ju som sagt komma in på en skola i Hamburg, krävs en del för att hamna där. Men som jag brukar säga: Vill man, så kan man!

Kan berätta vad jag har gjort idag, inte för att det är så intressant dock.
Började dagen med att åka till Atlas Design för att kolla på höstkollektionens sjalar med min chef och Stina. Klara med det, stack Stina och jag till Söderläge och jobbade på där. Klockan 14:00 stack jag till Baronens Glass och arbetade där till klockan 20.00. Nu sitter jag här framför datorn, möglar och pillar med foton. Imorgon blir det mer jobb och fota på båten antagligen. // AJ

Colourful Day (Seams Remix)-Alan Pownall by Jamie Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0