En nattvisa

Nu har jag sett filmen Where the wild things are! Min åsikt: Till en början var min tanke: Hmm, vad är det här för film egentligen? Lite senare ändrade jag mig och kände att den blev riktigt fin, plötsligt hade det gått 1h 10 min och det kändes som att jag hade kollat i 20 min max! Det tyder ju på att jag tyckte att den var bra. Den är en aning speciell, men den rekommenderas! Nu kom jag hem för en liten stund sedan efter en kvällspromenad bort till Vasa med Love. Nu ska jag sova för imorgon ska jag jobba på dagen och på kvällen blir det antagligen att fota på le boat. En riktigt fin låt för den som vill somna till något vackert. // AJ

Scala & Kolacny Brothers - Creep by corqsan

Lillebror Adam



Kommentarer
Postat av: Rickard

Magi! Where The Wild Things Are läste jag som barn. Och när jag första gången, för typ två år sedan eller nåt, såg att det skulle göras film av den så var jag så glad, men vet du vad det sjuka är - jag har fan inte sett den än. Men nu ska jag hyra den. Jag älskar fotot i den, och musiken är ju helt fantastisk!



GRYM BILD! fantastisk.

2010-09-01 @ 01:47:15
URL: http://www.therickardnilsson.blogspot.com
Postat av: Lina

jag ÄLSKAR filmen. har sett den på tok för många ggr, :)

2010-09-02 @ 23:52:37
URL: http://linadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0