Bo Kaspers Orkester - Svårt att säga nej

Mobilen vibrerade, jag tog upp den, tittade på skärmen, där stod det: Sms från Matilda. Jag öppnade upp det, texten sa: Hej du! Känner du för ett glas vin i Marais ikväll? Jag hade planerat igår att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt, men eftersom det var en riktig sommarkväll kunde jag inte stanna hemma. Jag gjorde mig iordning och en timma senare mötte jag upp Matilda. Vi traskade bort till La Perle, där träffade vi även Mette, Amanda och deras vänner. Idag fyller Mette 20 år, grattis! Så det blev även lite firande för henne igår kväll. Kvällen slutade med att jag och Matilda hamnade hemma hos Sylvain på lite efterhäng med några sköna människor som vi träffade på La Perle. Det var en förträfflig kväll igår må jag säga! Nu ska jag gå iväg och lägga mig vid Saint-Martin kanalen och sola, tjo! // AJ












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0