Året 21

Fortsättning följer av mitt år som 21. Sätt på låtarna nedanför och kolla. //AJ

Lil Wayne -- Fly By Night (R3K Remix)
Tombs by Hiatus
Villafesterna som Erik & Irina hade blev ett klassiskt ställe att gå till. Riktigt feta kvällar.
Jag & Anna spelade på Tobias Dödselectros klubb, Skitsnygg.
Hade en av mina bästa söndagar hemma hos Carl-Magnus.

Jag & Anna började hyra en dj-studio vid Masthuggstorget, precis vid vägen.

Var på en lyckad Weekdayfest.

Såg Theophilus London på Yaki-Da. Magi.

Fotade Ram Di Dam.

Körde en fotosession för nöjestidningen Semaine.

Fick en ny fantastisk person i mitt liv. Säg hej till Ingrid Andersson.

Såg I Blame Coco


Hade ett grymt kvällshäng på Erik Londrés tak.

Firade Valborg hos min Camilla.


Började fota för Nöjesguiden & Rodeo


Sommaren på båten drog igång.


Det var dags för en Pallazzotfest. Alltid lika feta.

Jag & Anna styrde upp våra första klubb som höll till på Jazzhuset.

Dagen då klubben var. Djduon, WeAreSkitzo från Danmark gästade oss.

Det blev dags att sätta igång med nästa klubb, HOLIDAY!

Fotade en studentskiva. Tema: färg


Holiday fick gästa Nöjesguidens stora event, Sommarfesten som även höll till i Stockholm & Malmö.

Det blev en förfest på båten för den officiella Sommarfesten som skulle hålla till på Villa Bel Parc.


Fotade Donners Bal på Marstrand.

Fick jobb på Awesome Rags.

Dags för Sommarfesten




Fotade för Where The Action Is


Började skriva/fota för Velours sommarblogg på Rodeo.


Firade midsommar hos familjen Jiseborn i Mollösund

Stack till Hultsfred för att fota för Circus Sale. Fick nya vänner.


Det blev dags att fota på nästa festival WAY OUT WEST!




Stack till Sticky Fingers för att se Karin Park, hon är grym live!

Blev tagad i en bild på Facebook och tänkte, wtf?!

Ett helt fantastiskt gäng människor blev nya vänner.


Någonstans här flyttade jag till pappa och fick en våningssäng.

Återupptog kontakten med en fin kille, André Nylén

En classic kaffedejt brukade bli tillsammans med Ellen, Arbresha & Camilla


Började fota en hel del för bästa klubben, Dillas Corner


Stack till Frankrike för att hälsa på farmor.

Fotade lite bilder för Ingrid och Joannas klubb på Peacock. Tema: Burlesque

Stack till Stockholm för att fota på ett Cheap Monday event.


Träffade Siri. Det sa klick.

Hängde med Linnea dagen efter att jag hade blivit en rödtott


Var på burlesquekvällen som Joanna & Ingrid styrt upp.


Vi hamnade alla åter igen på Sticky för en kväll, eftersom Champions var där.

Masella Barettas skapades.

Hej Teodor

En av mina bästa spelningar blev tillsammans med Jens på Dillas Corner.

Åkte till Stockholm för att fira nyår med Ingrid

Mycket Yaki-Da har det varit. Särskilt onsdagar.

Nu räcker det. Hejdå 21 åriga Angie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0