21?

På söndag, den 15.e januari fyller jag 22 år. Tänkte att jag skulle göra ett inlägg med bilder vad som har hänt under året då jag har varit 21. //AJ

Phantogram - Don´t Move

Började mitt 21.åriga liv med en drinkkväll hos Stina.
Spelade skivor på båten samma kväll. Detta var året då jag blev "dj". Fick 21 shottar av Erik & Irina.
Den här kvällen träffade jag Anna Eriksson som skulle bli min blivande dj/klubbkompanjon.
Jag fotade på P3 Guld galan & efterfesten för den nystartade Nöjestidningen i Göteborg, Semaine.
Åkte till Paris med kära Stina för att hälsa på grymmeAnna


Hade grymma utekvällar på mitt andra hem, båten.

Flyttade till Linné med Stina i drygt en månad. Tillfällig semester.
Träffade duon, Daniel Lange & Joel Ige på båten.

Fick se Miike Snow & JJ på Trädgår'n

Fortsättning följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0