lalala

Tjena! Vaknade upp ganska tidigt idag för att åka in till Haga och käka frukost på Biscuit med Ingrid. Senare åkte jag hem till min fantastiska vän Rosanna som har kommit hem från London idag! Vi har inte träffats på fyra månader, det var otroligt roligt att få se henne igen. Strosade ner till stan för att köpa ballonger inför kvällens fotning tillsammans med Anna & Love, vi ska fota inför min och Annas klubb på Styrbord & Babord. Jag har tidigare snackat om den här på bloggen, den kommer att heta Holiday och premiären är den 9.e juni! Jag kan lova er att det kommer bli en hejdundrade sommarklubb som man inte får missa om man håller till i Göteborg!

Nu ska jag kila, haj! // AJ

Sommarkänsla!

Sunny Daze (Original Mix) by VICEROY

Paris 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0