Inga Kläder

Jösses! Lever knappt idag tack vare gårdagens partaj, men jag får skylla mig själv antar jag. Men det var en riktigt skojsig kväll igår, jättemycket folk på butiksöppningen av Awesome Rags. Det var även galet mycket folk på klubben GUBBLounge. Jag och Jonatan trillade hem runt 03.00 och deckade direkt, donk! Var tvungen att gå upp 09.00 för att redigera massa bilder som skulle skickas iväg till Nöjesguiden. De ligger nu uppe på hemsidan, check it out!

Ikväll blir det födelsedagsmiddag för min bror, häng hos Camilla och sedan dra till festen på Pallazzot!
Föresten, jag lirar skivor imorgon med Sonic Nurse på min kära båt, den är tillbaka imorgon! På med dansskorna och kom dit!!!! // AJ 

Måste bara säga att låten Inga kläder med
Veronica Maggio är en favorit på hennes platta!
Bilder från igår...











Fortsättning av bilder följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0